Kjøpsvilkår

LEVERINGSINFORMASJON
Eunoia tilbyr flere fraktalternativer fra norske solide aktører. Vi sender fra vårt eget lager på Posten sine løsninger. 

Eierskap og risiko for varene overføres fra Eunoia til deg som kunde, når du har mottatt varene fra distributøren. Etter kvittering bærer du risikoen dersom pakken er stjålet.

Når din ordre er pakket og sendt vil du motta en sendingsbekreftelse. Der vil det også ligge en sporingslink slik at du kan spore pakken på sin reise til deg.

Normal leveringstid  er ca. 2 - 5 virkedager etter at pakken har forlatt vårt lager, noe avhengig av bostedsadresse. 

RETUR OG REKLAMASJON

Hos Eunoia har du 14 dagers bytterett, og åpent kjøp.

Fristene gjelder fra datoen du mottok din pakke, til dagen du leverer inn returen til Posten. Varer mottatt med eventuelle mangel eller skader må meldes i fra om innenfor to dager fra varen er mottatt. 

Du vil bli refundert innen 5-7 dager etter at vi har mottatt din returpakke.

Returkostnad:

Returnerer du et produkt til oss, trekkes 79,- kr i returfrakt fra summen som refunderes når din retur er ferdig prosessert. Dersom du betalte frakt da du bestilte, blir ikke dette beløpet refundert. Du kan sende din returpakke merket med ditt ordre nr til:

 BAJ agenturer c/o Hello Gorgeous as

Oscarsgate 81, 0256 Oslo, Norway

Reklamasjon:

Ved reklamasjon: send oss en mail til post@eunoia.no. Ved reklamasjon må vi gjøre en vurdering av feilen, og i noen tilfeller sende reklamasjonen videre til vurdering hos leverandøren. Vi streber etter å behandle din reklamasjon innen kort tid.

 

GENERELLE VILKÅR

Vi gjør oppmerksom på at priser i butikk og i nettbutikken kan variere og vi forbeholder oss retten til å endre våre priser. Det er prisen i ordrebekreftelsen som er gjeldende i avtalen mellom kjøper og selger.

Vi tar forbehold om utsolgte varer grunnet feil i vår lagerbeholdning. Vi forbeholder oss da retten til å kansellere din ordre eller del av ordren. Dette kan også skje etter at ordrebekreftelsen er sendt fra oss. Vi er pliktige til å informere deg om kanselleringen så snart feilen oppdages. Dersom deler av din ordre blir kansellert vil dette stå oppført i din kvittering som du mottar per e-post. Blir hele din ordre kansellert som følge av feil i lagerbeholdningen vil du motta informasjon om dette per e-post. Kjøper vil ikke bli belastet for de kansellerte varene.

Ønsker du å kontakte oss?

For spørsmål kontakt oss på : post@eunoia.no

Vår kundeservice er åpen mandag - fredag, mellom 08.00 og 16.00. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.

Vi setter pris på om du alltid har ditt ordrenummer klart når du kontakter oss.